Regulamin akcji ODWOŁUJEMY ZIMĘ
REGULAMIN AKCJI PROMOCYJNEJ
„ODWOŁUJEMY ZIMĘ - 4. URODZINY BOLESŁAWIEC CITY CENTER”
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1. Niniejszy regulamin („Regulamin”) określa zasady prowadzenia akcji promocyjnej pod nazwą „ODWOŁUJEMY ZIMĘ - 4. Urodziny Bolesławiec City Center”, zwaną dalej „Akcją”.
1.2. Organizatorem Akcji jest FLOW Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Góreckiej 44, 54-060 Wrocław („Organizator”).
1.3. Akcja trwa od 2 listopada 2016 r. do 26 listopada 2016 r.
1.4. Akcją objęte są wszystkie sklepy znajdujące się w Galerii Bolesławiec City Center z wyjątkiem: Sklepu Polo Market, Cukierni Furtak, Stoiska firmy Słonimski oraz Apteki Pod Klonami oraz sklepu E-Papierosy. (“Galeria”)
1.6. Niniejszy Regulamin oraz dalsze informacje o Akcji zostaną ogłoszone na Stronie WWW i/lub na profilu facebook.com/galeriabcc.
- ZASADY AKCJI
2.1. Akcja skierowana jest do osób pełnoletnich, posiadających pełną zdolność do czynności prawnych, nazywanych dalej „Uczestnicy” lub „Uczestnik”.
2.2. Warunkiem udziału w akcji promocyjnej jest dokonanie zakupów w jednym ze sklepów Galerii BC-Center na kwotę minimum 30 zł. Dowodem dokonanego zakupu jest paragon (Uwaga! W akcji promocyjnej nie biorą udziału paragony z POLO Marketu). Jeżeli jeden paragon opiewa na kwotę równą wielokrotności kwoty 30 zł - wtedy liczony jest podwójnie, potrójnie, etc. Kwota musi dotyczyć towarów, z wyłączeniem wskazanych w pkt. 2.9.
2.3. W trakcie akcji promocyjnej nagrodzimy osoby, które uzbierają w czasie jej trwania największą ilość paragonów o minimalnej wartości 30 zł, które zostaną przeliczone na punkty w sposób opisany poniżej.
Dla uzyskania 1 punktu liczy się wielokrotność kwoty 30 zł na każdym paragonie. Uwaga! Paragony nie mogą się sumować. Dla przykładu:
Paragon na kwotę od 0,01 zł do 29,99 zł - 0 pkt.
Paragon na kwotę od 30,00 zł do 59,99 zł - 1 pkt.
Paragon na kwotę 79,00 zł - 2 pkt.
kolejne wielokrotności...
2.4. Nagrodami w akcji są bony na zakupy do zrealizowania w Galerii Bolesławiec City Center, tj:
I MIEJSCE - Tygodniowa wycieczka All Inclusive na Teneryfę - dla dwóch osób (wartość maksymalna wycieczki dla jednej osoby to 3.500 zł. Termin wyjazdu do ustalenia z organizatorem - jednak nie później niż do końca pierwszego kwartału 2017 roku z wyłączeniem tzw. wysokiego sezonu. Wycieczka będzie organizowana przez biuro podróży Itaka)
II MIEJSCE - Bon o wartości 1.500 zł dla osoby, która uzbiera najwięcej punktów zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 2.3.
III MIEJSCE - Bon o wartości 1.000 zł dla osoby, która uplasuje się na drugim miejscu pod względem ilości zebranych punktów zgodnie z zasadami określonymi pkt. 2.3.
IV MIEJSCE - Bon o wartości 500 zł dla osoby, która uplasuje się na trzecim miejscu pod względem ilości punktów zebranych punktów zgodnie z zasadami określonymi pkt. 2.3.
10 bonów o wartości 200 zł dla 10 osób, które uplasują się na miejscach 5-24 pod względem ilości punktów zebranych zgodnie z zasadami określonymi pkt. 2.3. Przy czym Organizator zastrzega, że jeżeli zaistnieje sytuacja, w której Uczestnicy zdobędą taką samą ilość punktów, w takim przypadku numeracja będzie dokonywana w następujący sposób:
miejsce 4 - 5 pkt.
miejsce 4 - 5 pkt.
miejsce 4 - 5 pkt.
Gdyby zdażyło się, tak, że liczba osób ex aequo przekroczyła ilość posiadanych nagród - wtedy o przyznaniu nagrody będzie decydować kolejność zgłoszeń.
2.5. Finał akcji promocyjnej będzie miał miejsce 26 listopada 2016 roku w Galerii Bolesławiec City Center. Tego dnia w godzinach od 10:00 do 18:00 na parterze Galerii będzie otwarte stoisko promocyjne w którym należy zgłosić się a także okazać wszystkie zebrane paragony. Hostessa zliczy i zweryfikuje paragony, a także zarejestruje Uczestnika wydając mu odpowiednie potwierdzenie zdobytych punktów.
2.6. Ogłoszenie wyników nastąpi najpóźniej o godz. 14.00 dnia 28 listopada 2016 roku.
2.7. Odbiór nagród musi nastąpi osobićie w terminie do 2 grudnia 2016 roku - z wyjątkiem głównej nagrody, której realizacja zostanie uzgodniona bezpośrednio ze zwycięzcą.
2.8. Nie ma możliwości wymiany bonów lub głównej nagrody na gotówkę lub inny ekwiwalent.
2.9. Z Akcji wyłączone są następujące produkty będące w sprzedaży w Sklepach Galerii:
2.9.1. napoje alkoholowe, w tym piwa, w rozumieniu art. 46 ust. 1 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (tekst jednolity Dz. U. z 2012, poz. 1356 ze zm.);
2.9.2. wyroby tytoniowe w rozumieniu art. 2 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 1995 r. o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych (Dz. U. z 1996 Nr 10, poz. 55 ze zm.);
2.9.3. produkty lecznicze w rozumieniu art. 2 pkt 32 ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 Nr 45, poz. 271 ze zm.);
2.9.4. preparaty do początkowego żywienia niemowląt w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt 27 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. z 2010 Nr 136, poz. 914 ze zm.) oraz przedmioty służące do karmienia piersią.
2.7. Jeżeli dowód zakupu, w szczególności paragon, będzie obejmować zakup produktów, o których mowa w punkcie 2.6 powyżej, wówczas wartość takich produktów zostanie odjęta od łącznej wartości zakupionych produktów objętych danym dowodem zakupu.
2.8. Z udziału w Akcji są wykluczone osoby zatrudnione przez Organizatora, w tym pracownicy oraz zleceniobiorcy Organizatora, a także osoby zatrudnione przez inne podmioty współpracujące z Organizatorem przy organizacji niniejszej Akcji, między innymi pracownicy sklepów Galerii, jak również osoby im bliskie. Za osoby bliskie uważa się: małżonka, wstępnych i zstępnych i ich małżonków, rodzeństwo i ich małżonków, powinowatych do drugiego stopnia, osoby pozostające w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli i ich małżonków oraz osoby pozostające we wspólnym pożyciu.
- REKLAMACJE
3.1. Reklamacje, w tym zwłaszcza dotyczące ewentualnych nieprawidłowości w zakresie umożliwiania otrzymania Nagrody, mogą być zgłaszane Organizatorowi w terminie 3 (słownie: trzech) dni od dnia zakończenia okresu obowiązywania Akcji, o którym mowa w punkcie 1.3 powyżej w formie pisemnej na adres Organizatora podany w punkcie 1.2 powyżej;
3.4. Reklamacje rozpatruje Organizator. Postępowanie reklamacyjne trwa do 14 (słownie: czternaście) dni. O wyniku postępowania reklamacyjnego Organizator powiadamia niezwłocznie zainteresowanego Uczestnika na adres podany przez niego w treści reklamacji. Decyzja Organizatora w przedmiocie reklamacji jest wiążąca i ostateczna.
3.5. W przypadku uwzględnienia reklamacji, jeżeli w wyniku naruszenia postanowień niniejszego Regulaminu lub przepisów prawa Uczestnik został bezzasadnie pozbawiony przez Organizatora lub jego personel możliwości otrzymania Nagrody, Uczestnikowi nie przysługuje względem Organizatora roszczenie o wydanie produktu zamiennego, w szczególności bonu o wartości Produktu Promocyjnego.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
3.6. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w trakcie trwania Akcji, z tym zastrzeżeniem, że zmiany nie mogą pozbawiać Uczestników ich praw nabytych na podstawie niniejszego Regulaminu. Ewentualne zmiany będą dokonywane w formie Aneksów do Regulaminu oznaczonych kolejnym numerem. Ogłoszenie Aneksów do Regulaminu nastąpi w taki sam sposób, jak ogłoszenie Regulaminu, tj. w formach, o których mowa w punkcie 1.5 powyżej.
3.7. We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie znajdą odpowiednie przepisy prawa polskiego.
3.8. Wszystkie treści zawarte w materiałach reklamowo-promocyjnych mają charakter jedynie informacyjny, dodatkowy w stosunku do Regulaminu. Wiążące są jedynie postanowienia niniejszego Regulaminu oraz obowiązujące przepisy prawa polskiego.
3.9. Poprzez wzięcie udziału w Akcji i przekazanie paragonów Hostessie Uczestnicy Akcji deklarują, że zapoznali się z postanowieniami niniejszego Regulaminu i wyrażają zgodę na udział w Akcji.
3.10. Jeżeli okazałoby się, że jakiekolwiek postanowienia niniejszego Regulaminu okazałyby się nieważne, bezskuteczne lub niemożliwe do wykonania albo też zostały za takie uznane mocą orzeczenia organu administracji lub orzeczenia sądowego lub zmianie uległ stan prawny albo wykładnia przepisów prawa, uniemożliwiając wykonanie niektórych postanowień Regulaminu, pozostałe jego postanowienia pozostają w mocy, zaś Organizator, kierując się dobrą wiarą i koniecznością ochrony praw konsumentów, ustanowi postanowienie zastępcze, nadające się do wykonania, o skutkach jak najbardziej zbliżonym do pierwotnych jego postanowień.
Kategorie
Zobacz również:
Kontakt - administracja
Administrator CH BCC
Urszula Ziaja
tel. 602 566 064
Kontakt w dni robocze
w godz. 9:00 - 17:00
e-mail: urszula.ziaja@antan.pl