Regulamin eventu
REGULAMIN AKCJI PROMOCYJNEJ „WIELKANOC Z BCC”
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1. Niniejszy regulamin („Regulamin”) określa zasady prowadzenia akcji promocyjnej pod nazwą „Wielkanoc c BCC”, zwaną dalej „Akcją”.
1.2. Organizatorem Akcji jest FLOW Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Góreckiej 44, 54-060 Wrocław („Organizator”).
1.3. Akcja trwa 24 marca 2018 r.
1.4. Akcją objęte są wszystkie sklepy znajdujące się w Galerii Bolesławiec City Center z wyjątkiem: Apteki Pod Klonami oraz sklepu E-Papierosy. (“Galeria”)
1.5. Niniejszy Regulamin oraz dalsze informacje o Akcji zostaną ogłoszone na Stronie WWW i/lub na profilu facebook.com/galeriabcc.
- ZASADY AKCJI
2.1. Akcja skierowana jest do osób pełnoletnich, posiadających pełną zdolność do czynności prawnych, nazywanych dalej „Uczestnicy” lub „Uczestnik”. 2.2. Warunkiem udziału w akcji promocyjnej jest dokonanie zakupów w jednym ze sklepów Galerii BC-Center na kwotę:
A. minimum 150 zł, aby uzyskać nagrodę - paczkę wielkanocną B. minimum 50 zł, aby uzyskać nagrodę - duża palma wielkanocna C. minimum 30 zł, aby uzyskać nagrodę - mała palma wielkanocna
Dowodem dokonania zakupu jest paragon datowany na 24 marca 2018 roku pochodzący z jednego ze sklepów Galerii BCC, z wyjątkiem tych określonych w pkt. 1.4. 2.3. W trakcie akcji promocyjnej nagrodzimy osoby, które zrobią zakupy za kwoty określone w punkcie 2.2, dnia 24 marca 2018 roku. 2.4. Nagrody przyznamy osobom, które w dniu akcji zgłoszą się w stanowisku informacyjnym na parterze Galerii - w godzinach od 11:00 do 17:00. Nagrody zostaną rozdysponowane do wyczerpania zapasów. Ilość nagród jest ograniczona. Hostessa zliczy i zweryfikuje paragony, a także zarejestruje Uczestnika i przekaże nagrodę. 2.5. Odbiór nagród musi nastąpi osobićie 24 marca 2018 roku w momencie okazania paragonu zgodnie z warunkami regulaminu. 2.6. Nie ma możliwości wymiany bonów lub głównej nagrody na gotówkę lub inny ekwiwalent. 2.7. Z Akcji wyłączone są następujące produkty będące w sprzedaży w Sklepach Galerii:
2.7.1. napoje alkoholowe, w tym piwa, w rozumieniu art. 46 ust. 1 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (tekst jednolity Dz. U. z 2012, poz. 1356 ze zm.); 2.7.2. wyroby tytoniowe w rozumieniu art. 2 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 1995 r. o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych (Dz. U. z 1996 Nr 10, poz. 55 ze zm.); 2.7.3. produkty lecznicze w rozumieniu art. 2 pkt 32 ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 Nr 45, poz. 271 ze zm.); 2.7.4. preparaty do początkowego żywienia niemowląt w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt 27 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. z 2010 Nr 136, poz. 914 ze zm.) oraz przedmioty służące do karmienia piersią.
2.8. Jeżeli dowód zakupu, w szczególności paragon, będzie obejmować zakup produktów, o których mowa w powyżej, wówczas wartość takich produktów zostanie odjęta od łącznej wartości zakupionych produktów objętych danym dowodem zakupu.
2.9. Z udziału w Akcji są wykluczone osoby zatrudnione przez Organizatora, w tym pracownicy oraz zleceniobiorcy Organizatora, a także osoby zatrudnione przez inne podmioty współpracujące z Organizatorem przy organizacji niniejszej Akcji, między innymi pracownicy sklepów Galerii, jak również osoby im bliskie. Za osoby bliskie uważa się: małżonka, wstępnych i zstępnych i ich małżonków, rodzeństwo i ich małżonków, powinowatych do drugiego stopnia, osoby pozostające w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli i ich małżonków oraz osoby pozostające we wspólnym pożyciu.
- REKLAMACJE
3.1. Reklamacje, w tym zwłaszcza dotyczące ewentualnych nieprawidłowości w zakresie umożliwienia otrzymania Nagrody, mogą być zgłaszane Organizatorowi w terminie trzech dni od dnia zakończenia okresu obowiązywania Akcji, o którym mowa w punkcie 1.3 powyżej w formie pisemnej na adres Organizatora podany w punkcie 1.2 powyżej; 3.2. Reklamacje rozpatruje Organizator. Postępowanie reklamacyjne trwa do czetrnastu dni. O wyniku postępowania reklamacyjnego Organizator powiadamia niezwłocznie zainteresowanego Uczestnika na adres podany przez niego w treści reklamacji. Decyzja Organizatora w przedmiocie reklamacji jest wiążąca i ostateczna. 3.3. W przypadku uwzględnienia reklamacji, jeżeli w wyniku naruszenia postanowień niniejszego Regulaminu lub przepisów prawa Uczestnik został bezzasadnie pozbawiony przez Organizatora lub jego personel możliwości otrzymania Nagrody, Uczestnikowi nie przysługuje względem Organizatora roszczenie o wydanie produktu zamiennego, w szczególności bonu o wartości Produktu Promocyjnego.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
3.4. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w trakcie trwania Akcji, z tym zastrzeżeniem, że zmiany nie mogą pozbawiać Uczestników ich praw nabytych na podstawie niniejszego Regulaminu. Ewentualne zmiany będą dokonywane w formie Aneksów do Regulaminu oznaczonych kolejnym numerem. Ogłoszenie Aneksów do Regulaminu nastąpi w taki sam sposób, jak ogłoszenie Regulaminu, tj. w formach, o których mowa w punkcie 1.5 powyżej. 3.5. We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie znajdą odpowiednie przepisy prawa polskiego. 3.6. Wszystkie treści zawarte w materiałach reklamowo-promocyjnych mają charakter jedynie informacyjny, dodatkowy w stosunku do Regulaminu. Wiążące są jedynie postanowienia niniejszego Regulaminu oraz obowiązujące przepisy prawa polskiego. 3.7. Poprzez wzięcie udziału w Akcji i przekazanie paragonów Hostessie Uczestnicy Akcji deklarują, że zapoznali się z postanowieniami niniejszego Regulaminu i wyrażają zgodę na udział w Akcji. 3.8. Jeżeli okazałoby się, że jakiekolwiek postanowienia niniejszego Regulaminu okazałyby się nieważne, bezskuteczne lub niemożliwe do wykonania albo też zostały za takie uznane mocą orzeczenia organu administracji lub orzeczenia sądowego lub zmianie uległ stan prawny albo wykładnia przepisów prawa, uniemożliwiając wykonanie niektórych postanowień Regulaminu, pozostałe jego postanowienia pozostają w mocy, zaś Organizator, kierując się dobrą wiarą i koniecznością ochrony praw konsumentów, ustanowi postanowienie zastępcze, nadające się do wykonania, o skutkach jak najbardziej zbliżonym do pierwotnych jego postanowień.
Kategorie
Zobacz również:
- 2024.04.04 - Vision Express - już od 30 lat dbamy o Wasz dobry wzrok!
- 2024.03.28 - MID SEASON SALE DO -30% na wybrany asortyment
- 2024.03.19 - Kup 3 sztuki bielizny damskiej za 120 zł
- 2024.03.12 - Dwie pary okularów przeciwsłonecznych już od 99 zł!
- 2024.02.15 - Vision Express – Wielkie Badanie Wzroku
Kontakt - administracja
Administrator CH BCC
Urszula Ziaja
tel. 602 566 064
Kontakt w dni robocze
w godz. 9:00 - 17:00
e-mail: urszula.ziaja@antan.pl