WYSPA SKARBÓW
REGULAMIN AKCJI PROMOCYJNEJ „WYSPA SKARBÓW W BOLESŁAWIEC CITY CENTER”
1) POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1. Niniejszy regulamin („Regulamin”) określa zasady prowadzenia akcji promocyjnej pod nazwą „Wyspa Skarbów Bolesławiec City Center”, zwaną dalej „Akcją”.
1.2. Organizatorem Akcji jest FLOW Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Góreckiej 44, 54-060 Wrocław („Organizator”).
1.3. Akcja trwa od dnia 1 sierpnia 2016 r. do dnia 21 sierpnia 2016.
1.4. Akcją objęte są wszystkie sklepy znajdujące się w Galerii Bolesławiec City Center z wyjątkiem Cukierni Furtak, sklepu Słomiński, Apteki pod Klonami i sklepu POLOmarket.
1.5. Stoiska Promocyjne, które prowadzić będą Akcję - będą czynne w dniach 20-21 sierpnia od godziny 10.00 do godziny 18.00.
Stoisko Promocyjne (Skrzynia Złota), gdzie można wymienić paragony na Pirackie Talary znajdować się będzie w Galerii BCC, na parterze Galerii obok bankomatów.
Stoisko Promocyjne (Wyspa Skarbów), gdzie będzie można dokonać zamiany Pirackich Talarów na Produkty Promocyjne znajdować się będzię przed wejściem do budynku Galerii.
1.6. Niniejszy Regulamin oraz dalsze informacje o Akcji zostaną ogłoszone na Stronie WWW (www.bccenter.pl) lub profilu facebook.com/galeriabcc, a także będą publicznie udostępniane na Stoisku Promocyjnym w Galerii.
2) ZASADY AKCJI
2.1. Akcja skierowana jest do osób pełnoletnich, posiadających pełną zdolność do czynności prawnych, które w trakcie trwania Akcji zbiorą jak najwięcej paragonów na minimalną kwotę 100 zł i wymienią je na Pirackie Talary podczas eventu 20-21 sierpnia na Stoisku Promocyjnym (Skrzynia Złota) na parterze Galerii, zgodnie z zasadami, o których mowa w punkcie 2.2 poniżej (dalej „Uczestnicy” lub „Uczestnik”).
2.2. Z zastrzeżeniem postanowień punktów 2.6 oraz 2.7, Uczestnik, za każde pełne 100 złotych (słownie: sto złotych) wydane jednorazowo na zakupy w jednym ze sklepów Galerii w okresie obowiązywania Akcji, o którym mowa w punkcie 1.3 powyżej, otrzyma od hostessy podczas okazania paragonu na Stoisku Promocyjnym (Skrzynia Złota na parterze Galerii) – Pirackie Talary („Talary”).
Dla przykładu – w przypadku zakupów dokonanych za:
a. kwotę równą lub wyższą niż 100 zł, ale niższą niż 200 zł Uczestnik otrzyma 1 (słownie: jeden) Talar Piracki;
b. kwotę równą lub wyższą niż 200 zł, ale niższą niż 300 zł Uczestnik otrzyma 2 (słownie: dwa) Talary;
c. równą lub wyższą niż 300 zł, ale niższą niż 400 zł Uczestnik otrzyma 4 (słownie: cztery) Talary;
d. kwotę równą lub wyższą niż 400 zł, ale niższą niż 500 zł Uczestnik otrzyma 4 (słownie: pięć) Talarów.
2.3. Uczestnik, który będzie zbierał paragony w okresie trwania Akcji, a następnie – w okresie trwania Eventu (20-21 sirpnia) – okaże Organizatorowi na Stoisku Promocyjnym (Skrzynia Złota - na parterze Galerii), uzyska prawo do otrzymania Talarów i wymiany ich na Produkt Promocyjny.
Lista Produktów Promocyjnych objętych Akcją, będzie dostępna na Stronie WWW lub profilu facebook a także jest zawarta w punkcie 2.9. Możliwość uzyskania danej wersji Produktu Promocyjnego zależy od aktualnej dostępności tego Produktu Promocyjnego w zasobach Organizatora. Ilość Produktów Promocyjnych jest ograniczona i decyduje kolejność zgłoszeń Uczestników. Uczestnik jest uprawniony do otrzymania Produktu Promocyjnego dopiero, gdy wymieni paragony na Talary na Stoisku Promocyjnym (Skrzynia Złota na parterze Galerii) i zgłosi się na Stoisko Promocyjne (Wyspa Skarbów) przed wejściem do Galerii.
2.4. Warunkiem skorzystania z możliwości otrzymania Produktu Promocyjnego jest przekazanie hostessie na Stoisku Promocyjnym Organizatora, w okresie trwania Eventu, Talarów w odpowiedniej ilości. Po upływie okresu trwania Akcji Pirackie Talary tracą ważność i nie będą uprawniały do otrzymania Produktu Promocyjnego.
2.5. Pirackie Talary ani Produkt Promocyjny nie podlegają wymianie na inny ekwiwalent pieniężny lub rzeczowy. Jedna z wersji Produktu Promocyjnego, o której mowa w punkcie 2.3 nie podlega wymianie na drugą z tych wersji.
2.6. Z Akcji wyłączone są następujące produkty będące w sprzedaży w Sklepach Galerii:
2.6.1. napoje alkoholowe, w tym piwa, w rozumieniu art. 46 ust. 1 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (tekst jednolity Dz. U. z 2012, poz. 1356 ze zm.);
2.6.2. wyroby tytoniowe w rozumieniu art. 2 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 1995 r. o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych (Dz. U. z 1996 Nr 10, poz. 55 ze zm.);
2.6.3. produkty lecznicze w rozumieniu art. 2 pkt 32 ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 Nr 45, poz. 271 ze zm.);
2.6.4. preparaty do początkowego żywienia niemowląt w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt 27 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. z 2010 Nr 136, poz. 914 ze zm.) oraz przedmioty służące do karmienia piersią.
2.7. Jeżeli dowód zakupu, w szczególności paragon, będzie obejmować zakup produktów, o których mowa w punkcie 2.6 powyżej, wówczas wartość takich produktów zostanie odjęta od łącznej wartości zakupionych produktów objętych danym dowodem zakupu. Na tej podstawie zostanie wydana przez hostessę odpowiednia ilość Talarów.
2.8. Z udziału w Akcji są wykluczone osoby zatrudnione przez Organizatora, w tym pracownicy oraz zleceniobiorcy Organizatora, a także osoby zatrudnione przez inne podmioty współpracujące z Organizatorem przy organizacji niniejszej Akcji, między innymi pracownicy sklepów Galerii, jak również osoby im bliskie. Za osoby bliskie uważa się: małżonka, wstępnych i zstępnych i ich małżonków, rodzeństwo i ich małżonków, powinowatych do drugiego stopnia, osoby pozostające w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli i ich małżonków oraz osoby pozostające we wspólnym pożyciu.
2.9 Lista Produktów Promocyjnych i warunki niezbędne do spełnienia dla ich otrzymania (ekwiwalent Pirackich Talarów dla otrzymania Produktu Promocyjnego):
-
Latający Dron- 10 (dziesięć) Pirackich Talarów
-
Shaker elektryczny - 8 (osiem) Pirackich Talarów
-
Gra zręcznościowa Beczka Pirata - 6 (sześć) Pirackich Talarów
-
Gra zręcznościowa Małpia Wyspa - 4 (cztery) Pirackie Talary
-
Biżuteria piracka większa - 3 (trzy) Pirackie Talar
- Biżuteria piracka mniejsza - 1 (jeden) Piracki Talar
2.10. UWAGA! Liczba Produktów Promocyjnych jest ograniczona, a nagrody będą przyznawane w kolejności zgłaszania się uczestników promocji. W przypadku wyczerpania puli Produktów Promocyjnych uczstnikowi nie przysługuje inna nagroda.
3) REKLAMACJE
3.1. Reklamacje, w tym zwłaszcza dotyczące ewentualnych nieprawidłowości w zakresie umożliwiania otrzymania Produktu Promocyjnego, mogą być zgłaszane Organizatorowi w terminie 7 (słownie: siedmiu) dni od dnia zakończenia okresu obowiązywania Akcji, o którym mowa w punkcie 1.3 powyżej w formie pisemnej na adres Organizatora podany w punkcie 1.2 powyżej; Liczy się data wpływu pisma reklamacyjnego do siedziby Organizatora.
3.2. Reklamacje rozpatruje Organizator. Postępowanie reklamacyjne trwa do 14 (słownie: czternaście) dni. O wyniku postępowania reklamacyjnego Organizator powiadamia niezwłocznie zainteresowanego Uczestnika na adres podany przez niego w treści reklamacji. Decyzja Organizatora w przedmiocie reklamacji jest wiążąca i ostateczna.
3.3. W przypadku uwzględnienia reklamacji, jeżeli w wyniku naruszenia postanowień niniejszego Regulaminu lub przepisów prawa Uczestnik został bezzasadnie pozbawiony przez Organizatora lub jego personel możliwości otrzymania Produktu Promocyjnego, Uczestnikowi nie przysługuje względem Organizatora roszczenie o wydanie produktu zamiennego, w szczególności bonu o wartości Produktu Promocyjnego.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
3.4. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w trakcie trwania Akcji, z tym zastrzeżeniem, że zmiany nie mogą pozbawiać Uczestników ich praw nabytych na podstawie niniejszego Regulaminu. Ewentualne zmiany będą dokonywane w formie Aneksów do Regulaminu oznaczonych kolejnym numerem. Ogłoszenie Aneksów do Regulaminu nastąpi w taki sam sposób, jak ogłoszenie Regulaminu, tj. w formach, o których mowa w punkcie 1.6.
3.5. We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie znajdą odpowiednie przepisy prawa polskiego.
3.6. Wszystkie treści zawarte w materiałach reklamowo-promocyjnych mają charakter jedynie informacyjny, dodatkowy w stosunku do Regulaminu. Wiążące są jedynie postanowienia niniejszego Regulaminu oraz obowiązujące przepisy prawa polskiego.
3.7. Poprzez odbieranie od hostessy Pirackich Talarów Uczestnicy potwierdzają, że zapoznali się z postanowieniami niniejszego Regulaminu i wyrażają zgodę na udział w Akcji.
3.8. Jeżeli okazałoby się, że jakiekolwiek postanowienia niniejszego Regulaminu okazałyby się nieważne, bezskuteczne lub niemożliwe do wykonania albo też zostały za takie uznane mocą orzeczenia organu administracji lub orzeczenia sądowego lub zmianie uległ stan prawny albo wykładnia przepisów prawa, uniemożliwiając wykonanie niektórych postanowień Regulaminu, pozostałe jego postanowienia pozostają w mocy, zaś Organizator, kierując się dobrą wiarą i koniecznością ochrony praw konsumentów, ustanowi postanowienie zastępcze, nadające się do wykonania, o skutkach jak najbardziej zbliżonym do pierwotnych jego postanowień.
Kategorie
Zobacz również:
Kontakt - administracja
Administrator CH BCC
Urszula Ziaja
tel. 602 566 064
Kontakt w dni robocze
w godz. 9:00 - 17:00
e-mail: urszula.ziaja@antan.pl